سیستمهای حفاظتی اتومبیل

بهترین مدل دزدگیر استیل میت

بهترین مدل دزدگیر استیل میت

بهترین مدل دزدگیر استیل میت در بازار کدام است؟ این سوالی است که در این مقاله به آن میپردازیم و تلاش میکنیم اطلاعاتی مفید به شما ارائه کنیم.

برند استیل میت از معتبرترین و بهترین برندهای دزدگیر خودرو می‌باشد که با حضور طولانی مدت خود در بازار ایران، رضایت مشتریان را از آن خود کرده است.

پرفروش ترین دزدگیر استیل میت

پر فروش ترین دزدگیر های استیل میت، دزدگیر های تصویری این شرکت هستند و از بین آنها دزدگیر استیل میت ردبت 8006 از سایرین پر فروش تر است اما آیا این به معنی بهترین گزینه بودن است؟ خیر، ابداً!

موضوع این است که این دستگاه با توجه به قیمت مناسبش، امکانات فوق العاده ای عرضه میکند. اما دو محصول پر فروش دیگر در این لیست وجود دارند که از قابلیت های بیشتری نسبت به استیل میت ردبت برخوردارند.

در نهایت شما میتوانید بنا به میزان بودجه ی خود بهترین انتخاب را به عمل بیاورید اما به کمی اطلاعات در این باره نیاز دارید پس بیایید تا این 3 محصول پرفروش استیل میت یعنی استیل میت 888 پی کی ای، رنجر 5163 و ردبت 8006 را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین مدل دزدگیر استیل میت

دزدگیر خودرو استیل میت ردبت 8006

مدل ردبت 8006 این برند، یک دزدگیر تصویری است که امکانات بسیار خوبی را به کاربر ارائه میکند.

همان طور که احتمالا می‌دانید یکی از مزیت‌های مهم دزدگیر تصویری این است که با شنیدن صدای آژیر دزدگیر هر خودرویی، نگران اینکه ممکن است صدا از اتومبیل شما باشد نمی شوید. در اصل به کمک دزدگیر تصویری از اتفاقاتی که برای ماشین شما ممکن است بیفتد با خبر می شوید. چرا که نمایشگر ریموت این رویداد ها را به شما اطلاع می‌دهد.

ردبت 8006 دارای برد بالایی است که این یک قابلیت مهم در دزدگیر های خودرو به شمار می‌آید. در ضمن ریموت این مدل دارای باتری قابل شارژ است و به خاطر لیتیومی بودن باتری آن، با شارژرهای خانگی و فندکی میتوان آن را شارژ نمود.

قیمت دزدگیر ماشین جدا از مسئله ی برند، با امکاناتی که ارائه میکند مشخص می‌شود. دزدگیر استیل میت ردبت 8006 دارای قابلیت های فراوانی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. ردبت به سیستم عملکرد هوشمند ضد سرقت با پین کد مجهز می‌باشد. استیل میت در طراحی این مدل سعی کرده تا با صرفه‌جویی در مصرف برق، باتری ریموت طول عمر بیشتری داشته باشد.

قاب ریموت دزدگیر استیل میت ردبت فلزی اما سبک می باشد و در برابر رطوبت نیز مقاوم است. در مورد سایر ویژگی های ردبت می‌توان به نشانگر وضعیت باتری، نمایش میزان آنتن دهی، ورودی پاور ویندوز، تنظیم آلارم، قفل کودک، خروجی صندوق پران، قابلیت پیجینگ خودرو در اماکن شلوغ و غیره اشاره کرد.

مشخصات کلی

کیفیت ساخت 83%
نوآوری 75%
دوام و طول عمر 90%
قابلیت و امکانات 80%
ارزش خرید نسبت به قیمت 91%

نظرات کاربران

دزدگیر خودرو استیل میت رنجر 5163

دزدگیر استیل میت سری رنجر نیز مانند ردبت 8006، از نوع تصویری هستند اما صفحه نمایش رنجر بر خلاف ردبت رنگی است. این محصول استیل میت نیز مثل ردبت 8006 مجهز به باتری داخلی قابل شارژ می‌باشد و میزان باتری بر روی ریموت نشان داده میشود.

دزدگیر استیل میت رنجر 5163 دارای دو مدل میباشد ( دو ریموت تصویری ) و ( تک ریموت تصویری ) که مسلما قیمت دو ریموت تصویری آن بالاتر است.

شرکت استیل میت در خصوص قابلیت های این مدل امکاناتی نظیر قابلیت ماشین یابی در مکان های شلوغ، خاموش نمودن خودرو از راه دور، هشدار به هنگام روشن شدن موتور بر روی ریموت، نمایش ميزان سيگنال آنتن ريموت، دكمه صندوق پران بر روی ريموت، شارژر فندكی داخل جعبه برای ریموت ها، سیستم ضد سرقت یا آنتی های جک، سیستم قفل کودک، قفل مرکزی و … را برای رنجر قرار داده است.

تفاوت دیگر این دو مدل جدای از طراحی و نمایشگر رنگی و تک رنگ، در برد مفید آن‌هاست. سری رنجر دارای برد بسیار بالا به میزان 2000 متر است. این در حالی است که برد ردبت 8006 کمی پایین‌تر و به میزان 1500 متر می باشد. البته شایان به ذکر است که یک دزدگیر با برد 1500 متری، در رده ی دزدگیرهای با کیفیت قرار می‌گیرد و بسیار برد مناسبی می باشد. ضمنا در نظر داشته باشید که این مقدار، برای مناطق بدون نویز و در حقیقت بهترین حالت آنتن دهی می باشد بنابراین در مناطق شهری این عدد کمتر است. به هر صورت استیل میت رنجر دارای برد بالاتری است اما این موضوع کاملا به کاربری شما بستگی دارد چرا که برای اکثر افراد، برد ردبت کاملا قابل قبول است

مشخصات کلی

کیفیت ساخت 85%
نوآوری 82%
دوام و طول عمر 90%
قابلیت و امکانات 85%
ارزش خرید نسبت به قیمت 88%

نظرات کاربران

دزدگیر خودرو استیل میت 888

ویژگی منحصر به‌ فرد دزدگیر استیل میت مدل E888 این است که در صورت فاصله‌ گرفتن از خودرو درب های خودرو قفل شده و در صورت نزدیک شدن، قفل دربها باز می‌شود که این قابلیت پی کی ای نام دارد و 888 تنها محصول استیل میت است که دارای این قابلیت می باشد

این دزدگیر، از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و از لحاظ نرم افزار یا سخت‌افزار نیز هیچ پیچیدگی خاصی در برنامه‌های آن‌ وجود ندارد و نصب و راه‌اندازی آن‌ بسیار آسان می‌باشد. استیل میت یکی از برند ‌های برتر در دنیای تجهیزات حفاظتی خودرو و موتور سیکلت است.

ریموت‌های تولید شده توسط کمپانی استیل میت در طرح‌های مختلف برای تمامی کاربری ها عرضه شده است. کیفیت ساخت بالای این دزدگیرها نیز به محبوبیت آن‌ها افزوده است. ضمناً قیمت محصولات استیل میت نسبت به کیفیت و کارایی ای که دارند، بسیار مناسب است.

دزدگیر استیل میت E888 جزو دزدگیر های معروف و پرطرفدار این کمپانی محسوب می شود. دزدگیر ای888 از کیفیت بالایی برخوردار است و جزو مدل های شناخته شده می باشد. این مدل علاوه بر ویژگی منحصر به فرد پی کی ای، مانند سایر مدل های استیل میت، از قابلیت های خروجی صندوق پران، پاور ویندوز و سیستم قفل کودک پشتیبانی می کند. باتری آن قابل شارژ بوده و دارای کابل شارژ فندکی است. دزدگیر 888ای مجهز به سیستم ضد سرقت و دارای نمایشگر رنگی با قابلیت نمایش وضعیت خودرو و ریموت می باشد. به همین دلیل در گروه پیشرفته ترین دزدگیر ها قرار دارد و طبیعتا نسبت به دو مدل دیگر، کمی قیمت بالاتری دارد.

مشخصات کلی

کیفیت ساخت 86%
نوآوری 84%
دوام و طول عمر 90%
قابلیت و امکانات 89%
ارزش خرید نسبت به قیمت 88%

نظرات کاربران

بهترین مدل دزدگیر استیل میت تصویری کدام است؟

خوب حالا که با 3 مدل از بهترینهای دزدگیر استیل میت آشنا شدیم نتیجه گیری بسیار آسانتر است، اگر به دنبال امکانات بیشتر هستید دزدگیر استیل میت 888E مناسب شماست و اگر امکانات معمول کار شما را راه می اندازد استیل میت ردبت و اگر یک قدم بیشتر پیش برویم رنجر با طراحی منحصر به فردش انتخاب مناسبی است.

محصولات استیل میت در رده قیمتی خودشان از کیفیت خوبی برخوردارند و نسبت به سلیقه و همچنین کارایی های مورد نظر انتخاب راحت تر انجام میشود، البته استیل میت دارای محصولات دیگری مانند N1 و N2 و N3 و مدل 5000 و  … نیز هست که با توجه به پرفروش تر بودن 3 محصولی که در بالا ذکر کردیم و همچنین قدیمی شدن برخی از مدلهای N از توضیح در مورد آنها پرهیز کردیم، و ردبت و رنجر و 888 در لیست بهترین مدل دزدگیر استیل میت قرار میگیرند.

نوع حسگر ضربه ( شوک سنسور ) درون دستگاه های استیل میت از نوع سیمی است و به وسیله پتانسیومتر قابل تنظیم هستند همچنین شرکت استیل میت درون ریموتهای محصولات از باتری لیتیومی قابل شارژ استفاده میکند که به همین دلیل داخل بسته بندی محصولات شارژر نیز وجود دارد.

با توجه به میزان فروش و همچنین بازخورد مصرف کنندگان 3 مدل دزدگیر استیل میت ردبت و استیل میت رنجر و استیل میت 888e در دسته بهترین مدلهای دزدگیر استیل میت قرار میگیرند. که به توضیح تفاوتهای آنها در این مقاله پرداختیم.

از آنجایی که استیل میت دارای مدلهای متنوعی است قیمت دزدگیر استیل میت با توجه به قابلیتهای آنها متفاوت است و قیمتهای ذکر شده در وب سایت ویستا الکترونیک به روز میباشند.

قیمت دزدگیر استیل میت تصویری با توجه به دو ریموت تصویری بودن یا تک ریموت تصویری بودن متفاوت است و محصولاتی که دارای قابلیت های بیشتری هستند ( مانند سیستم PKE ) از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

برای مشاهده  صفحه محصولات دزدگیر تصویری استیل میت روی لینک آبی کلیک کنید => قیمت دزدگیر استیل میت تصویری

دزدگیر استیل میت ساده دارای تنوع بسیار بالایی است و محصولات این شرکت از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند، در زمان نوشتن این مقاله ارزان ترین مدل دزدگیر استیل میت مدل RX1000 است و کیت آن نسبت به مدلهای قبلی کوچکتر است ( اصطلاحا در بازار دزدگیر به آن کیت کوچک میگویند ) و شرکت استیل میت در این محصول تلاش کرد با ارائه نمونه اقتصادی دزدگیر آن را با قیمت پایین عرضه کنند.

برای مشاهده محصولات دزدگیر ساده استیل میت روی لینک آبی کلیک کنید => قیمت دزدگیر استیل میت ساده

در میان مدلهای تصویری، دزدگیر استیل میت ردبت 8006 پر فروش ترین محصول این شرکت در ایران است و این موضوع به دلیل قیمت مناسب همراه با کارایی بهینه این دستگاه است اگر امکانات دیگر، برای شما مهم نیست و شکل ظاهری ریموت آن را میپسندید ردبت انتخاب مناسبی است.

هر محصولی مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد و با توجه به مقایسه این دو میزان کاربری آن کالا برای ما مشخص میشود. طبق بازخورد ما نداشتن سوکت مجزا چشمی اتومبیل در محصولات استیل میت موردی بوده که برخی مصرف کنندگان به آن اشاره کرده اند گرچه با سری کردن چشمی با شوک سنسور میتوان از این محصول استفاده نمود. همچنین نبود دفترچه فارسی درون پک محصول مورد دیگری است که از نگاه مصرف کنندگان دور نبوده است.شما نیز اگر موردی برخورد داشته اید به ما منتقل کنید و موارد پر تکرار در همین صفحه آپدیت میشوند.

برخی از محصولات استیل میت

سنسور دنده عقب استیل میت مدل P2

موجود

750.000 تومان